6 תשובות
אני עדיין באמצע סטאן אליהן אבל כן
מחכה כבר מלא זמן
אבל באסה שלי שסוגין לא בלהקה יותר
אניי
זה נשמע טוב, אולי אתחיל להקשיב להן מתישהו (אין לי מושג מתי, אני מתכנן לנסות עוד איזה 50 להקות קייפופ וג'ייפופ)