7 תשובות
מה הבעיה? אני הייתי עם עדשות בטיול של שלושה ימים בשטח
לוקחים משקפיים חח
לא נראה יש עוד ברירות אלא אם כן את יודעת שתהיה לך אפשרות להחליף במצב היגייני מספיק :)
שואל השאלה:
איך הורדת אותם איפה ?
אנונימית
שואל השאלה:
לא נוח לי עם משקפיים ואני לא אוהבת איך שאני נראת עם משקפיים
אנונימית
פשוט הורדתי. זה בכלל לא הייתה בעיה
לכי עם עדשות. מקסימום תחליפי למשקפיים באמצע
אז תקחי את המשקפיים איתך בתיק למקרה חירום אם את רואה שהכל בסדר ואז מסוגלת להחליף ואין בעיה פשוט לא תשארי עם העדשות