2 תשובות
שואל השאלה:
2 האסימפ'
y=a+2
y=a-2
יצא לי a=4 אבל זה לא הגיוני ע"פ ת.ה
2 האסימפ'
y=a+2
y=a-2
יצא לי a=4 אבל זה לא הגיוני ע"פ ת.ה
אנונימי
שואל השאלה:
זה יוצא 1
פשוט היה לי טעות עם המינוס
לא היית צריך לעשות שורש
זה יוצא 1
פשוט היה לי טעות עם המינוס
לא היית צריך לעשות שורש
אנונימי
באותו הנושא: