5 תשובות
לא מביך , זה פורים , תהני מהתחפושת :)
ממש לא. לכי, יהיה לך כיף זה לא מביך בכלל
למה שתתבישי אם את אוהבת אותה (אחרת לא היית מבזבזת כסף) זה פורים המטרה ליהנות מה את חושבת השאר ילבשו רובם יבואו עם תחפושות הרבה יותר מוגזמות ומביכות תיהני ואל תשימי על אף אחד אפילו שאני בטוחה שיש תחפושת שיגידו עליה שהיא מוגזמת מידי בפורים
את תתפלאי כמה המילה "מביך" זה בתוך הראש מחקרים פסיכולוגים מראים שהתחושה שאנשים כל הזמן שופטים אותך היא מאוד רחוקה מהמציאות למרות שמן הסתם בתוך הראש נראה שאנשים עושים את זה כל הזמן בכל שנייה.
אני בספק אם לאנשים באמת יהיה אכפת שאת באה עם התחפושת הזאת לפורים ואם הייתי במקומך לא הייתי שם על מה אחרים חושבים בייחוד כשאני יודע שהם לא חושבים אלא זה רק המוח שחושב שכולם מרוכזים בו.
אני בספק אם לאנשים באמת יהיה אכפת שאת באה עם התחפושת הזאת לפורים ואם הייתי במקומך לא הייתי שם על מה אחרים חושבים בייחוד כשאני יודע שהם לא חושבים אלא זה רק המוח שחושב שכולם מרוכזים בו.
הכי כייף פורים זה היום להיות מוגזם
באותו הנושא: