5 תשובות
כי זה מרגיש רע עם עצמך
כי קנאה זה לא בהכרח משהו שאפשר לשלוט בו, אבל גם לא משהו שאוהבים להחצין ולהראות שאת מקנאת
כי לפעמים צריך להגיד את האמת ואז זה מצטייר כקנאה אבל אין מה לעשות
כי לפעמים אתה אומר משהו וזה נשמע כאילו אתה קנאי אבל לא
שואל השאלה:
איזה עצבים חחח
איזה עצבים חחח
אנונימית
באותו הנושא: