11 תשובות
^^לא מראש. מכשירים מאפס. לפחות את הבנות
אנונימי
צריך ידע^
אצלי לט
כדי לעבור את המבחנים אתה צריך לפחות ידע בסיסי ברשתות וידע בסיסי בתכנות
ותוכניתן זה לא סייבר btw
בלי לדעת לתכנת אין לך מה לחפש בסייבר על מה אתה מדבר
אתה חייב לדעת לכתוב סקריפטים אלא אם אתה רוצה להיות סקיד כמו כול הבני 14 פה
תוכניתנית
אנונימי
מודיעין
מש"ק ממטרות