12 תשובות
לא אפשר בכל גיל להיתחפש
לשים אביזרים בקטנה זה אחלה
כל החברים שלי (בני 20+) מתחפשים, לא באופן מוגזם אבל כן. זה דווקא הכי קטע לצאת למסיבות ככה
אנונימי
לע אין לזה גיל אחי
אני רוצה להתחפש לבוטן מה אומרת?
אנונימית
שואל השאלה:
שמשעמם לך בחיים ^ או שאת בגיל החטיבה
שמשעמם לך בחיים ^ או שאת בגיל החטיבה
אנונימי
זה אפילו כיף
בטח שלא, בתור מישהי שיוצאת למועדונים במיוחד בחגים
בפורים עניין התחפושות ב21+ חוגג :)
בפורים עניין התחפושות ב21+ חוגג :)
יש לי ידיד בן 23 שליטרלי רוצה להתחפש לספיידרמן
לדעתי אחרי גיל 18 זה ה-גיל להתחפש בו למסיבות וכאלה זה הכי כיף
כל הקטע בתחפושות זה הפאדיחה
לא אני גדולה ומתפשת אין גיל לתחפושות
באותו הנושא: