8 תשובות
קודם כל אל תכנסי ללחץ,הכל בסדר בת כמה את?
שואל השאלה:
אני בת 18
הרבה זמן לא היה לי והדופק לי על 105 ואני לא מפסיקה לבכות
אני בת 18
הרבה זמן לא היה לי והדופק לי על 105 ואני לא מפסיקה לבכות
אנונימית
תוכלי בבקשה לשלוח לי הודעה?
תשמעי מוזיקה
תשתי מים
תספרי 10 חפצים שאת אוהבת
תראי סדרה שאת אוהבת
תעשי משהו שיסח את דעתך מההתקף3>>>
תשתי מים
תספרי 10 חפצים שאת אוהבת
תראי סדרה שאת אוהבת
תעשי משהו שיסח את דעתך מההתקף3>>>
אנונימית
גברת קודם כל
נשימה עמוקה לנפח את הבטן ולהוציא
ככה 2 דקות לאחר מכן
תתחילי להגיד 5 דברים שאת רואה ותסתכלי עליהם
4 דברים שאת יכולה לגעת בהם ותדעי בהם
שלוש דברים שאת יכולה לשמוע
שתיים דברים שאת יכולה להריח וצריחי
ודבר אחד שאת יכול לטעום ותשתי
נשימה עמוקה לנפח את הבטן ולהוציא
ככה 2 דקות לאחר מכן
תתחילי להגיד 5 דברים שאת רואה ותסתכלי עליהם
4 דברים שאת יכולה לגעת בהם ותדעי בהם
שלוש דברים שאת יכולה לשמוע
שתיים דברים שאת יכולה להריח וצריחי
ודבר אחד שאת יכול לטעום ותשתי
סליחה,יש לי 2 פרחים רק ואני לא אוכל לדבר איתך בפרטי,איך את עכשיו?
נסי לנשום מהאף להוציא מהפה, לאט, ולהאט עם הזמן
תזכרי שזה דבר די נורמאלי וטבעי
אגב אם רועדות לך הידיים נערי אותם קצת עוזר
תזכרי שזה דבר די נורמאלי וטבעי
אגב אם רועדות לך הידיים נערי אותם קצת עוזר
כל מה שאמרו פה נכון אני לא אגיד לך אל תילחצי כי אני מבין מה את מרגישה
העקצוץ בידיים זה כי את לא נושמת נכון תנשמי עמוק תתישבי ותנסי לנשום עמוק ולהוציא לאט הדופק גבוה כי הגוף שלך לא מבין אם את בסכנה או לא
ברגע שאת תביני שאת לא בסכנה הכל יתחיל להירגע מה שהכי חשוב זה לקבל את ההתקף לא להדחיק אותי פשוט תני לו לעבור
העקצוץ בידיים זה כי את לא נושמת נכון תנשמי עמוק תתישבי ותנסי לנשום עמוק ולהוציא לאט הדופק גבוה כי הגוף שלך לא מבין אם את בסכנה או לא
ברגע שאת תביני שאת לא בסכנה הכל יתחיל להירגע מה שהכי חשוב זה לקבל את ההתקף לא להדחיק אותי פשוט תני לו לעבור