4 תשובות
מזל טוב את צריכה לחכות למחר או לאחרי ארבע בדרך כלל זה יוצא הודעה מרוכזת לכל התלמידים באותו יום
שואל השאלה:
יש לי את הרשיון כאילו את הקובץ שלו
לא משנה אני פשוט אחכה למחר
תודה 3>
את צריכה לחכות למחר.
קודם כל מזל טובב
גם לי היה היום, מקווה ממש לעבור.
נראה לי צריך לחכות לסוג של רישיון להגיע, להדפיס אותו, ורק אז מותר.
באותו הנושא: