4 תשובות
מזל טוב את צריכה לחכות למחר או לאחרי ארבע בדרך כלל זה יוצא הודעה מרוכזת לכל התלמידים באותו יום
שואל השאלה:
יש לי את הרשיון כאילו את הקובץ שלו
לא משנה אני פשוט אחכה למחר
תודה 3>
יש לי את הרשיון כאילו את הקובץ שלו
לא משנה אני פשוט אחכה למחר
תודה 3>
את צריכה לחכות למחר.
קודם כל מזל טובב
גם לי היה היום, מקווה ממש לעבור.
נראה לי צריך לחכות לסוג של רישיון להגיע, להדפיס אותו, ורק אז מותר.
גם לי היה היום, מקווה ממש לעבור.
נראה לי צריך לחכות לסוג של רישיון להגיע, להדפיס אותו, ורק אז מותר.
באותו הנושא: