9 תשובות
כן
אחלה מחיר
אחלה מחיר
זה אחלה אצלי זה עולה 100
כן זה מחיר סבבה .
אנונימית
המחיר טוב, אבל זה לא אומר שזה מבנה אנטומי את צריכה לבקש מבנה אנטומי.
כן, כולל. מחיר מעולה
נראלי שזה כן תלכי אליה בשמונים שקל זה שווה
שואל השאלה:
לא קשור המחיר, שאלתי אם זה כולל?
לא קשור המחיר, שאלתי אם זה כולל?
אנונימית
תשאלי אותה
זה לא כולל.
אם אמרת לה גל אז היא התכוונה ללק גל רק.
אם אמרת לה גל אז היא התכוונה ללק גל רק.
באותו הנושא: