9 תשובות
כן
אחלה מחיר
זה אחלה אצלי זה עולה 100
כן זה מחיר סבבה .
אנונימית
המחיר טוב, אבל זה לא אומר שזה מבנה אנטומי את צריכה לבקש מבנה אנטומי.
כן, כולל. מחיר מעולה
נראלי שזה כן תלכי אליה בשמונים שקל זה שווה
שואל השאלה:
לא קשור המחיר, שאלתי אם זה כולל?
אנונימית
תשאלי אותה
זה לא כולל.
אם אמרת לה גל אז היא התכוונה ללק גל רק.