התחברות
הרשמה
בנות עם מישהו היה כותב לכן באינסטה "שומעת שאת הכי יפה שראיתי" הייתן מוחמאות?
זה טוב ?
13 במרץ 2022, 17:21
Instagram
6 תשובות
כן
K
Khal
ברור מה
א
אנונימית_8
כן אבל הייתי רוצה יותר שבת תכתוב לי את זה
Cutie doll.exe
כן
א
אז אני כבר לא אנונימית
כןן
ה
הַנְּסִיכָה שׁלְּךָ
כן
N
Nicki minaj my love
באותו הנושא:
איך להתחיל עם בנות באינסטה? שאלה לבנים ובנות
הצילוו אני בת 16 ומישהו בן 34 כותב לי באינסט באלך שנדבר?
מה דעתכם על אנשים שכותבים בכל חור אפשרי "תעקבו אחריי באינסטה"?
למה עמודים באינסטה מתכוונים שהם כותבים על פוסט dont @ me please
בנות הייתן פוסלות מישהו אם הוא לא שומע את אותה המוזיקה שאתן שומעות?
בנות אם מישהו שדיברת איתו בסטיפס כמה ימים היה מציע לכן לעבור לאינסטה
וואי שומעים , אני מדברת עם מישהו באינסטה איזה שבוע...
מפורסם ישראלי שאני מעריצה העלה סטורי באינסטה שהוא שומע שירים ומצלם את השפתיים שלו ואמר תמילים
בנות אם מישהו מסתכל לכן בהייליטס באינסטה זה מוריד?
בנות יצא לכם להכיר מישהו דרך האינסטה ולהיפגש?
רק אותי זה מחרפן שמלא פלסטינאים נכנסים לכל פוסט של מישהו מפורסם באינסטה שמבקר בישראל וכותבים פריפלסטין ודגלים שלהם וכאלה