התחברות
הרשמה
איך זה הגיוני שאני משתחררת עוד חודש והמפקדת לא אומרת לי לחתום חופשים?
יש לי זכאות ל7 ימי חופשה.
איך בכלל לדבר איתה על זה? אני חייבת לנצל אותם
14 במרץ 2022, 09:44
תשובה אחת
תדברי איתה בצורה ישירה פשוט אל תפחדי במילא עוד חודש את לא יודעת מי זאת והיא לא אותך אם זה מגיע לך אז מגיע ואם לא נותנת לך תדברי עם מישו גבוה ממנה.
ע
עצבנוני