5 תשובות
אמאלה דיי
חחח. אף אחד לא הניף דגלים שלהם כשהם סופחו
לא הבנתי
למה שהאזרחים לא יהיו בסדר .. ?
למה שהאזרחים לא יהיו בסדר .. ?
אנונימית
נכון
חיברו שכונות. הכל בסדר
באותו הנושא: