התחברות
הרשמה
אם אני צריכה לצאת מהבית ב8 וחצי
להתארגן עכשיו,?
15 במרץ 2022, 08:01
בוקר
עייפות
5 תשובות
כןן
ש
שוקולד זה טעים!!!
כן
C
Cielo.
כן!! שלא תאחרי אן משהו
M
Mitski
כן
M
Martin :)
כן
א
אנונימית1504
באותו הנושא:
לא ישנתי בלילה ואני צריכה לצאת מהבית ב4 (+התארגנות חצי שעה)
אם הייתם צריכים לצאת מהבית בעשר וחצי, באיזה שעה הייתם קמים?
אני צריכה לקום בשש(ואני כבר ערה) וצריכה להיות בשמונה וחצי בלימודים מתי עדיף לצאת מהבית?
אם אני קמה בשש וחצי וצריכה לצאת בעשרה לשמונה מהבית אני אספיק?
לגיטימי לצאת מהבית בגיל 17 וחצי לדעתכם?
תירוץ לצאת מהבית ב6 וחצי בבוקר?
עם אני צריכה לצאת מהבית ב6 וחצי להישאר ערה או לישון?
יש לי מחר בבוקר טיול ואני צריכה לצאת מהבית בשבע וחצי ,מתי לקום?
צריכה לצאת בעשר וחצי בבוקר מהבית..איך להחזיק מעמד ערה?לא נרדמת
אני צריכה לצאת מהבית בערך בשמונה וחצי
ב-11 וחצי אני צריכה לצאת מהבית לעבודה עד 16:30 ואני ממש עייפה