14 תשובות
כן
אנונימית
בטח
אנונימית
כן לא רואה סיבה שלא
אני לא, כי אני כהן.
אנונימי
אני לא כי אני כהן..
אני לא דתייה אלה מסורתית מתחזקת ואומר ככה..
כן אם זה גיור אורתודוקסי ואם מנוצרי הפך ליהודי וכן אם הוא שומר על אורח חיים יהודים אחרי הגיור אם לא אז לא!
ואם הוא ערבי שהתגייר לא בקטע רע כמובן אבל לא, גם אם הוא דוס אחרי הגיור.
אגב- בעלי בלארוסי שהתגייר ואני איתו ;)
לא חושבת.
ברור , זה אפילו מעלה
כן למה לא הוא יהודי עכשיו
^זכותי לא לרצות מה אתה רוצה ממני?!
אביטל, מזה לא בקטע רע? את גזענית
זכותך לא לרצות אבל גם זכותי לחשוב שאת גזענית
^אז תחשוב שתחרר כבר יא מציק