11 תשובות
כשאני רואה את ההודעה
מתי שיש לי זמן
וזה תמיד
וזה תמיד
10 דקות גג אלא אם כן אני ישנה או בשיעור
על אותה שניה
אנונימית
אממ... זה תלוי למי...
יש אחד שתוך יום- יומיים
כל השאר...
בערך בין 2 שניות עד 5 שעות
יש אחד שתוך יום- יומיים
כל השאר...
בערך בין 2 שניות עד 5 שעות
תלוי למי
אם זה אנשים שמבינים אותי אז אני גם רבנן קצת אבל לפעמים אין לי כוח לסנן
אם זה אנשים שמבינים אותי אז אני גם רבנן קצת אבל לפעמים אין לי כוח לסנן
אנונימית
שואל השאלה:
תענו בזמנים
תענו בזמנים
אנונימית
יש כאלה שבין 30 שניות לחצי שעה
יש כאלה שיום יומיים או לפחות 10 שעות
יש כאלה שיום יומיים או לפחות 10 שעות
שואל השאלה:
למי אתם עונים מהר ולמי לאט?
למי אתם עונים מהר ולמי לאט?
אנונימית
לאנשים שמסננים אותי אני עונה לאט לפעמים
חברים אני על אותה שניה ואלה שאין בינינו כל כך קשר אז בין חצי שעה ל40 דקות כזה