10 תשובות
פשוט לכי על זה. בסוף ירגיש טבעי.
פשוט תגידי את זה בשיחה זורמת או בווצאפ ואז כבר אחרי כמה פעמים זה יראה רגיל
שואל השאלה:
איך להגיד?
איך להגיד?
אנונימית
תרשמי לה בוואטסאפ
בייבי?
רוצה להיפגש היום?/אני יכולה להתקשר עכשיו?/אני מתגעגת
בייבי?
רוצה להיפגש היום?/אני יכולה להתקשר עכשיו?/אני מתגעגת
תרשמי לה "בייבי?" ואז תכתבי מה שאת רוצה
פשוט תגידי לה בייב
שואל השאלה:
אני מובכת ממש
אני מובכת ממש
אנונימית
אל תהיי מובכת היא הבת זוג שלך אין לך מה לדאוג
תגידי לה מחר בוקר טוב בייב
^וואי כן
בהצלחה :)
בהצלחה :)
באותו הנושא: