8 תשובות
למה את צריכה הפסקות.. פחות נחמד
עדיף בלי
אנונימית
כי אז כוחם הולכים בבת אחת לשירותים ואז השירותים מפוצצים ומסריחים
אצלנו בבאר שבע אין כבר כמעט 5 שנים אין היגיון בזה זה לא פייר שאני לא רוצה לפספס מסרט שהוא 3 שעות אבל אין לי מה לעשות כי אין הפסקות
אנשין לא אהבו את הרעיון אז הפסיקו עם זה
אני מניח שזה תלוי באורך של הסרט
אין היגיון
הרבה יותר טוב בלי הפסקות
זה כל כך מעצבן שהורידו את ההפסקות, כי לפעמים אתה צריך איזו הפסקה לשירותים או לקנות עוד שתייה או פופקורן. הקולנוע מפסיד מזה כסף, כי הם יכולים להרוויח יותר כסף עם הפסקות. (עוד שתייה / עוד פופקורן)