14 תשובות
לא, השיער נשמע נדיר
לאא את נדירהה
לא, תעשי מה שעושה לך טוב
אנונימי
לא זה מראה שאת לא שמה פס ולדעתי זה מדהיםם
לא, האמת השיער נשמע כמו au/ra אז ממש ממש ממש לא חחח
לא. יש לנו כאלה באולפנה
לא, אבל שיער ירוק זה נורא.
שואל השאלה:
השיער נדיר, אבל יהיה נדיר יותר כשאצבע את כולו.
אנונימית
שואל השאלה:
לא לקנא לי, לא לקנא לי.
אנונימית
לא
אצלנו באולפנה יש הכל מהכל
אני גם מעוניינת לצבוע את השיער לירוק/סגול/אדום, אבל פסים
נשמע את לחלוטין,תעשי מה שאת רוצה
בטוחה שאת מהממת 3>
לא ממש לא
יש אחת עם חצי שיער אדום וחצי שיער לבן
הכל טוב
מגניב לדעתי, אבל איך מרשים לך?
אנונימית
שואל השאלה:
לא ממש שאלתי חחח
אנונימית