24 תשובות
תסביך
וואוו זה מעצבן
מה את רוצה שנעשה בעניין?
(התגיירו זה הפכו ליהודים, התכוונת התנצרו?)
שואל השאלה:
אופסי כן
אופסי כן
אנונימית
יוו איזה מצב מסכנה
תשלחי להן הודעה שאת תשמחי להיות בקשר איתם ושיקבלו אותך כמי שאת ושאתם אחים בין אם ירצו או לא וזאת מתגעגעת אליהם ...
תשלחי להן הודעה שאת תשמחי להיות בקשר איתם ושיקבלו אותך כמי שאת ושאתם אחים בין אם ירצו או לא וזאת מתגעגעת אליהם ...
שואל השאלה:
אנסה
תודה
אנסה
תודה
אנונימית
אי אפשר להתנצר. יהודי נשאר יהודי לא משנה מה, אבל אולי תנסי להזמין אותם לישראל ותלמדי לפני איך לענות להם על שאלות ותעשו טיול בארץ שיחבר אותם לשורשים שלהן
אוי
מצב מתסכל
מצב מתסכל
זה נשמע לא כיף בכלל
מקווה שהכל יסתדר בשבילך
מקווה שהכל יסתדר בשבילך
אנונימית
^^
ל-t.s.
היא רק רוצה תמיכה כנראה
ל-t.s.
היא רק רוצה תמיכה כנראה
אנונימית
נשמע קשוח ממש...אין לי כל כך מה לענות לך כשאף פעם לא הייתי במקום שלך...ואני לא מרגישה מספיק במקום ראוי להגיד לך מה לעשות...מקווה שתהיי בסדר.
ותזכרי שמה שאת עוברת עכשיו - עובר.
❤❤❤❤
ותזכרי שמה שאת עוברת עכשיו - עובר.
❤❤❤❤
איך קוראים להם?
אנונימי
אהה וואי באמת קראתי שהם התגיירו ונהיו אנטישמים ולא הבנתי את השאלה עד שהסתכלתי על התשובות.. חחח
אולי עכשיו אתם יכולים לטוס לבקר אותם, או אפילו, אם אפשר, שהם יבואו לארץ לקצת זמן? זה נראה לי יהיה רעיון טוב... ותשתדלו להיות איתם בקשר, זה בטוח יעזור
באמת מצב מבאס ועצוב/:
אבל בע"ה הם עוד יחזרו לשורשים שלהם(:
בהצלחה לכם❤
אולי עכשיו אתם יכולים לטוס לבקר אותם, או אפילו, אם אפשר, שהם יבואו לארץ לקצת זמן? זה נראה לי יהיה רעיון טוב... ותשתדלו להיות איתם בקשר, זה בטוח יעזור
באמת מצב מבאס ועצוב/:
אבל בע"ה הם עוד יחזרו לשורשים שלהם(:
בהצלחה לכם❤
ממש עצוב.
אבל מה שלא יהיה, אין להם ברירה, והם תמיד ישארו יהודים!
אבל מה שלא יהיה, אין להם ברירה, והם תמיד ישארו יהודים!
אנונימי
את מכירה אותם?
בעל מקרה תשלחי להם הודעה או משהן אם בא לך
בעל מקרה תשלחי להם הודעה או משהן אם בא לך
גם אם הם התנצרו הם עדיין יהודים, כל עוד הם נימולים והם מהורים יהודיים, הם לא יכולים לשנוא את עצמם
מה שנקרא מעפר באת ואל עפר תשוב
איזה מעצבן זה. סתם סיקרנת פה את כולם מי אלה לעזעזל?
^חצי מהסלבריטאים באמריקה הם אנטישמים לעולם לא נדע xd
a
אין לי מושג נראלי את נמצאת בסיטואציה מעוד יחודית
הראש שלהם כנראה מלא בשקרים שהכניסו להם על יהודים שם
הם רחוקים מאיפה להם מה קורה פה
הם צריכים לבוא דחוף לארץ לראות כמה הם טועים
והם יהודים לא משנה כמה הם ניסו לטבול אז הם אנטישמים על עצמם אם הם רוצים או לא חח
הם רחוקים מאיפה להם מה קורה פה
הם צריכים לבוא דחוף לארץ לראות כמה הם טועים
והם יהודים לא משנה כמה הם ניסו לטבול אז הם אנטישמים על עצמם אם הם רוצים או לא חח
סיפור אמין בסך הכול
באותו הנושא: