7 תשובות
אני גם שאני הכי שמח אני אוהב לשמוע שירי אהבה
אנונימי
זה לא נכון אבל
זה לא נכון, את פשוט מכלילה.
מאוד מכליל
הבנתי על איזה סוג שירים את מדברת..
כניראה כי נשים יפות יותר כשהן פגועות ועדינות ושבריריות, זה קונה..
וגבר יפה יותר כשהוא רומנטי וגנטלמן שמחזר אחרי "האישה של חיו" כעיקרון תמיד היה בשירים האלה מסר מיני ברור אבל אנשים יסתכלו על זה בתור אהבה ולא חרמנות.
זאת דעתי.
כניראה כי נשים יפות יותר כשהן פגועות ועדינות ושבריריות, זה קונה..
וגבר יפה יותר כשהוא רומנטי וגנטלמן שמחזר אחרי "האישה של חיו" כעיקרון תמיד היה בשירים האלה מסר מיני ברור אבל אנשים יסתכלו על זה בתור אהבה ולא חרמנות.
זאת דעתי.
זאת הכללה...
זה ממש לא נכון
באותו הנושא: