7 תשובות
אני פשוט לא עושה את זה (:
אבל אל תלמדי ממני, אני לא דוגמא טובה. כשיגיע הזמן שלך לעשות בגרויות את תיראי שזה שטויות ואת תעשי אותן כמו גדולה.
אל תדאגי, ידריכו אותכם ויעזרו לכם. זה לא מפחיד כמו שזה נשמע.
פשוט תשקיעי מעכשיו ותעודת הבגרות שלך תהיה טובה.
כשתגדלי יותר, את פחות תלחצי מכל הדברים האלה עכשיו זה סתם נשמע מלחיץ.
שואל השאלה:
מאוד מלחיץ:/
אנונימי
ספרות, היסטוריה, אזרחות:
שינון חומר->הקאה של החומר
שינון->הקאה
שינון->הקאה

לשון:
להבין טכניקה קלה- ליישם

תנ"ך: להבין מה רוצים ממך, לשנן, להתפלצף קצת כמו בספרות, ולכתוב

אנגלית- לדעת אנגלית -_-

מתמטיקה- להבין מתמטיקה שזה לא כזה נוראי..
אנונימי
נראה לי שזה שמעלי התכוון איך ניגשים לבגרויות מסויימות.
אין לך ממה
כולם עוברים את זה
שואל השאלה:
התחלתי ללמוד רק בט'..
ואני מפחדת
אנונימי
ככל שגדלים זה פחות ופחות מפחיד ויותר ויותר אפשרי
אל תדאגי הרי אף אחד לא ניגש למבחן שהוא לא יודע טוב את החומר בו. כמו שעשית מבחנים עד היום!