3 תשובות
איפה שהוא היה בשואה
כרגיל, התסכול הצידה.
רק עכשיו כשמשהו קורה לאוכלוסייה כמו רוסיה שהעולם פחות מחבב נוח להם לדבר. בדיוק כמו מה שעושים לנו מחדש כל מבצע.
אם תשים לב, זה גם דפוס דומה, במדיה תראה שבמבצעים שלנו גם עושים השוואות(קומיקס, קריקטורות וכדו') לשואה ולהיטלר- בדיוק כמו עכשיו לפוטין.
בגלל זה אני לא מתערב אבל אחרי מה שעושים להם הם יכולים לשבת בשקט? לא זה לא הגיוני שיהרגו להם אשרחים והם לא יגיבו אבל אני פחות נוטה להתערב וזה גם ממש כמו מלחמת אחים כי פעם זה היה אותו המדינה אותו העם יש מלא רוסים עם חברים מאוקראינה
אנונימי