9 תשובות
בחול הרוב על ידני
זאת כן הכי נוח זה אוטומט אבל אם יש לך רכב ידני בבית אז בסדר
אם תטוסי לחול יהיה לך יותר קל
אם את לא תשתמשי בזה זאת טעות ובזבוז סתם והתאמצות ייתר
זה כמו לעשות בגרות וללמוד והכל ובסוף לא להשתמש בה
או להתאמץ לאפות עוגיות וללמוד מלא מתכונים ובסוף לא לעשות עם זה כלום

אם את יותר אוהבת ותשתמשי זאת לא
בסופו של דבר זאת חוויות הנהיגה שלך
שואל השאלה:
אין לי רכב ידני בבית
אוף עכשיו אני בוכה שכנעתם שזאת טעות
אם את לא מתכננת לעתיד לקנות לעצמך רכב ידני
זה מיותר

אם את חושבת שיהיה לך יותר כיף על הכביש עם ידני ובעתיד תקני את זה לכי על זה
שואל השאלה:
אני לא אקנה את זה
שואל השאלה:
כי לא יודעת כבר קבעתי 7 שיעורים לידני וסיכמנו שאני אנסה שיעור ראשון ואם אני לא אוהב אז נחליף לידני אז בסדר אבל כולם פה ממש משכנעים אותי שזה טעות ממש כבר מעכשיו אוף
אם עוד לא התחלת אז מה הבעיה להחליף לאוטומט?