12 תשובות
לא
לא
לא
לא, אבל חובה לעשות מבוא למדעים במקום
לא, אבל מומלץ בהחלט כי זה נותן בונוס בבגרות
לא
אני מתכננת ללכת למגמת תאטרון ולהרחיב צוסיולוגיה
אני מתכננת ללכת למגמת תאטרון ולהרחיב צוסיולוגיה
אני הייתי בכימיה ופרשתי
החרא הזה קשה
החרא הזה קשה
לא אבל הבונוס בתעודת בגרות שווה את זה
לא אבל מומלץ אבל לא חייב
שואל השאלה:
מה זה בונוס בתעודת בגרות ?
מה זה בונוס בתעודת בגרות ?
לא, מה שהכי חשוב זה מתמטיקה ואנגלית. לא משנה איזה מגמה תילך.
באותו הנושא: