7 תשובות
תדבר איתה
תמשיך למה לא
ותדבר איתה או משהו
ותדבר איתה או משהו
שואל השאלה:
ואם זה מרחוק יחסית שיש ביניני עוד אנשים
ואם זה מרחוק יחסית שיש ביניני עוד אנשים
תלוי איך היא מסתכלת עלייך, אם במבט של מה ישלך אז תפסיק
אבל אם במבט שמראה על התעניינות אז או שתמשיך להסתכל עליה ואולי היא תיגש אלייך או שיותר טוב ואתה פשוט תיגש אליה
אבל אם במבט שמראה על התעניינות אז או שתמשיך להסתכל עליה ואולי היא תיגש אלייך או שיותר טוב ואתה פשוט תיגש אליה
שואל השאלה:
ואם אני לא הכי מבין
מצד אחד זה קורה הרבה מצד שני לא הרגשתי אף פעם שהיא עם מבט של מה יש לך אפילו ההפך אבל אני ממש לא מבין בזה..
ואם אני לא הכי מבין
מצד אחד זה קורה הרבה מצד שני לא הרגשתי אף פעם שהיא עם מבט של מה יש לך אפילו ההפך אבל אני ממש לא מבין בזה..
תיגש אליה, היית שם לב אם זה היה מבט של מה ישלך
מזכיר לי אותי ואת הקראש אלווי והוא היה מיסתכל עליי ככה לך אליהה
באותו הנושא: