11 תשובות
מי אמר לך שלא זכאית?
את זכאית..
תעודות הבגרות ניתנות בערך חצי שנה לאחר סיום הלימודים.
שואל השאלה:
אני זוכרת שכשניסיתי להיכנס כשהייתי בצהל, ניסיתי להירשם לאתר כבוגרת, עדיין יש את הנתונים של המספר טלפון ותעודת זהות, פשוט אין משתמש כי אני לא תלמידה כבר. הייתי צריכה לתת נתונים שם כמו תאריך הוצאת התעודת זהות שלי חח, ממש סיבוך. בקיצור עשיתי את זה, ועכשיו אם אני רוצה כל פעם להיכנס, אני נכנסת בכפתור הראשון של כניסה, רושמת את המס טלפון ומקבלת קוד זמני כל פעם
אנונימי
שואל השאלה:
פשוט רשום לי בגליון הציונים עצמו שאין זכאות, בגלל זה, כי אם יש טעות בגליון עצמו..
אנונימי
איך הצלחת להיכנס לתעודת הבגרות? זה אפילו לא מאפשר לי להיכנס למערכת כותב שהמשתמש לא קיים במערכת. סיימתי ב-2018
אנונימית
שואל השאלה:
אז אני אמורה להיות זכאית, נכון?
אנונימי
שואל השאלה:
אבל יצא 69 סופי במתמטיקה, לא רלוונטי הבגרות עצמה, כי זה שכלול.
גיאוגרפיה אני לא הייתי כבר במגמה ולא ניגשתי לבגרויות, וגם בלי גיאוגרפיה יש לי מספיק יחידות
אנונימי
שואל השאלה:
הספרות זה 55, ו55 נחשב כעובר
אנונימי
שואל השאלה:
ותנך 58, זה לא מתחת ל 55 מה נסגר חח
אנונימי
אין לי מושג תנסי לברר עם המורים או משהו
יש לך נכשל ב 803 מתמטיקה
נכשל בגיאוגרפיה שכנראה זה היה המגמה
ולפי מה שאני רואה גם נכשל בתנך
אז לדעתי בגלל זה
ספרות
55 לדעתי זה לא עובר
56 זה עובר