9 תשובות
כן,במקומך הייתי יוצאת
שומעת שכמה חברות ישנו ביחד ואחת נחרה ולא הפסקנו לצחוק אף אחת לא תעליב אותך על זה
כאילו רק כדי להבהיר היא חברה שלי לא צחקנו עלייה פשוט הסיטואציה הייתה מצחיקה
(ושתדעי הרוב נוחרות זה סבבה לגמרי
איזה הנהגה את
אנונימית
וזה ממש סבבה זה מצחיק אין לך מה להתבייש
אנונימית
שואל השאלה:
שבט ירדן
אנונימית
שואל השאלה:
רמת גן
אנונימית
איפה זה
תעדכני איך היה