9 תשובות
שואל השאלה:
אולי אני צריכה לשלוח הודעות יותר ?
אולי אני צריכה לשלוח הודעות יותר ?
אנונימית
אני חושב שאתם צריכים לדבר על זה שזה מפריע לך
ואם אתם לא מוצאים פתרון אז תפרדו
שואל השאלה:
אמרתי לו. ואמרתי לו גם שאני לא רוצה לשנות את מי שהוא
הוא אומר שזה קשר ראשון שלו ושהוא צריך ללמוד . אבל לפי דעתי אם אני יוצאת ממנו ב4 בבוקר והוא לא שולח לי הודעה אם הגעתי והכל בסדר ? זה דבר בסיסי
אמרתי לו. ואמרתי לו גם שאני לא רוצה לשנות את מי שהוא
הוא אומר שזה קשר ראשון שלו ושהוא צריך ללמוד . אבל לפי דעתי אם אני יוצאת ממנו ב4 בבוקר והוא לא שולח לי הודעה אם הגעתי והכל בסדר ? זה דבר בסיסי
אנונימית
שואל השאלה:
אבל הוא כן מציע להיפגש
אבל הוא כן מציע להיפגש
אנונימית
כנראה הוא לא רוצה את הזוגיות הזאת מספיק, וזו טעות שלו הוא יבין אותה אחרי שתפרדי ממנו כנראה
להיפרד
אנונימית
שואל השאלה:
אתה לא חושב.
אתה לא חושב.
אנונימית
שואל השאלה:
?
?
אנונימית
באותו הנושא: