4 תשובות
בהצלחה❤
שואל השאלה:
תודה 3>>>
אנונימי
גם אני הייתי לחוצה זה נורמלי,
פשוט תתנהג כמה שיותר אתה ולבד יצא לך
מה שאתה מעוניין לשפוך ולהוציא מהלב
הוא איש מקצוע הוא יודע לבד איך לפתח שיחה
וכל זה אז אל תדאג:)
תזרום, זה באמת לא מפחיד כמו שזה נשמע.
תחשוב שאתה סתם נכנס לדבר עם מישהו ותזכור שאתה לא חייב שום דבר, אתה אפילו יכול לשתוק כל השיחה