4 תשובות
מה מה פתאום??? אני ממש מסכימה עם מי שמעליי. כשאת באובססיה, את רואה את דברים הכי הכי קטנים שלפעמים אפילו לא שם.
הגוף משתנה כל הזמן.
הגוף משתנה כל הזמן.
כן
כשאת באובססיה לקלוריות כל דבר יעשה לך כרס
לעומת זאת אם היית במצב מאוזן ותקין היית תמיד בסדר ולא היית מרגישה ככה
כשאת באובססיה לקלוריות כל דבר יעשה לך כרס
לעומת זאת אם היית במצב מאוזן ותקין היית תמיד בסדר ולא היית מרגישה ככה
כמה אכלת?
וזה קשור לנוזלים לא לאוכל
וזה קשור לנוזלים לא לאוכל
כן, זה ירד בערב
באותו הנושא: