15 תשובות
זה לא היה יום חמישי הזה זה היה לפני משהו כמו חודשיים יותר(זה היה בכנס אנימה) והם ריססו ספריי פלפל על ילדים , מקווה שלזה אתה מתכוון
אתה מדבר על הקטנים?
שואל השאלה:
גם ביום חמישי היה משהו ראיתי באינסטגרם
גם ביום חמישי היה משהו ראיתי באינסטגרם
אנונימי
לא יודעת על מה אתה מדבר אבל היה שם חבורת ילדים קטנים שהציקו
שואל השאלה:
ביום חמישי?
ביום חמישי?
אנונימי
מה ראית? הדבר היחיג שראיתי זה ילדים קטנים מחפשים ילדי סנטר "להתחבר אליהם"
מה קרה? הייתי שם ביום חמישי לא ראיתי משהו חריג
כן בחמישי
^^אמאלה מי אתת
הייתי ביום חמישי ואני לא ראיתי שום דבר.. הייתי שם ארבע וחצי שעות
יא אמאלה
איך את היית נראת?
איך את היית נראת?
אמאלה ראיתי אותךך
^^ חחח
אם ראית אותי אני הייתי עם תחפושת של מייבל פיינס מגרוויטי פולס
ומתי היית שם?
אם ראית אותי אני הייתי עם תחפושת של מייבל פיינס מגרוויטי פולס
ומתי היית שם?
בצהריים
עם משקפיים של חדי קרן וחברות שלי היו עם קוספליי, בת דודה שלי נדמה לי מבונגו סטרייט דוגס או משהו של דוסטויבסקי, וחברה שלי עם דמות מג'וג'ו
באותו הנושא: