28 תשובות
כי מי שיצר אותו כבר לא מטפל בו, כבר הרבה זמן.
אנונימית
כי לא אכפת להם.
כמו מכל התקלות האחרות כאן.
כמו מכל התקלות האחרות כאן.
נדב דפני נטש את אתר סטיפס בשביל אתר אאוריקה
כי הוא שם שיט על האתר של עצמו
כי לוקח זמן.
כי הם לא מודעים לתקלות?....
כי אין כאלה.
אנונימי
לא אכפת לו
על איזה תקלות מדובר?
איש הפיצה - יש כאן הרבה משתמשות חסרות מהות, אתה יכול לשאול את ההורים שלהן.
אנונימי
איזה תקלות?
איזה תקלות?
אנונימית
בבקשה אל תגידו לי שזה הסוף של סטיפס
רגע מזתומרת משתמשות חסרות מהות
הסבר
הסבר
אנונימי
יתקנו, אני בטוחה
זה לא בראש סדר העדיפויות שלהם
צודק.ת לגמרי
מה קרה לא הבנתיי
כי לא אכפת להם
גם שנכנסים להתראות זה לוקח מלא זמן לטעון
כי לא אכפת להם בטח, כמו מרוב הדברים פה
אכפת להם רק ממה שלא אמור לעניין אף אחד
אכפת להם רק ממה שלא אמור לעניין אף אחד
איזה יוצר פראייר, האתר פורח
אין לי שמץ!
תשאלי נאמנים בפרטי אם הם מודעים לכאוס הזה והאם הם יכולים לעשות משהו לגבי זה
תשאלי נאמנים בפרטי אם הם מודעים לכאוס הזה והאם הם יכולים לעשות משהו לגבי זה
שואל השאלה:
^
שאלתי נאמן והוא אמר שהוא לא יודע
^
שאלתי נאמן והוא אמר שהוא לא יודע
לא יודע מה?
יש ברשותו לעשות משהו כדי לתקן את זה? או שרק למערכת עצמה יש את הגישה לתקן
יש ברשותו לעשות משהו כדי לתקן את זה? או שרק למערכת עצמה יש את הגישה לתקן
באמת מסכים^^
תפסיקו להלחיץ אותי אנשיםם אני לא רוצה שהאתר הזה ימותת
אנונימית
באותו הנושא: