14 תשובות
יש באיבוד
אבל כניסה זה 150 שקל בהצלחה
אוף באלי מסיבות טובות לפסח יש לכם משהו בתל אביב או ירושליים?
שואל השאלה:
אני מבינה אותךך
מצטרפת לשאלה
שואל השאלה:
אתם הולכים לשם?
אני מתכננת כנראה שכן
יאו מי שהולך הולך להיות כיף ברמות
יש מצב שאני אלך
אני אולי אבוא אם יהיה רכבות
אביב הגיע, סנטנס בא
מהרו, מהרו, מהרו לקנות כרטיסים
שלחו הודעה באינסטגרם לכרטיסים ראשונים ומוזלים adi_mor111
מצטרפת לשאלה!!!
אני מתה מבני 14 בתור אחת שגם בגיל הזה
הרצון להיות במסיבות שמעלים באינסטגרם >>>
ללכת לאיבוד בתל אביב הקנייה של הכרטיסים נפתחת היום בשבע