8 תשובות
אל תצאי
מה יש לפחד? זה לא שהם תוקפים אנשים ברחוב. רק באים ללווייה
שואל השאלה:
לא יודעת זה יהיה ברחובות גם.. ויכולים לרמוס אנשים כי זה מלא
אנונימית
^^ אבל יכולים לרמוס אנשים, זה כמות עצומה
אז לא הולכים לאיפה שהם נמצאים פשוט
אוקיי אני חוזרת בי אפילו ברכבת עדיף לא לנסוע לנסיעות לא חיוניות
אממ... בהצלחה
לא לצאת !!! גם מסוכן וגם אין אפשרות לזוז