5 תשובות
שואל השאלה:
אנונימית
אל תקחי כדורים , ברגע שיוצא לך פצע תמרחי עליו חומץ וזובירקס זאת משחה מיוחדת לזה
נשמע לא נעים בכלל
האמת לי התחיל הרפס מאז שאני בערך 4 והוא היה חוזר כל כמה שנים עד שהוא התחיל לצאת כל שנה
הייתה לי תקופה שהוא יצא באמת כל חודש כמו שאת מתארת לתקופה של שלושה חודשיים בערך.
וזה כניראה היה כי השתמשתי במשחה שהיא הייתה טבעית כזאת ולא המשחה הרגילה עם החומר הפעיל (זובירקס).
בעיקרון מאז שחזרתי למשחה הזאת לא היה לי כלום ועבר המון זמן (5שנים)
יכול להיות שזה גם קשור לתזונה (בתקופה הזאת בדיוק שיניתי תזונה)
ולמערכת חיסונית חלשה בכללי
אני הייתי אמורה לקחת כדורים אחריי שהתחיל לצאת לי ככ הרבה אבל בחרתי שלא
בעיקרון כל פעם שאני מרגישה עיקצוץ הכי קטן על השפתיים אני ישר שמה משחה.
אנונימית
שואל השאלה:
זהו שאין לי את המשחה איתי, ואני חשבתי שהכדורים יעזרו וגם אני שונאת משחות אבל כנראה שהכדורים עשו רק רע. מבאס ממש. אז פשוט למרוח משחה ולוותר על הכדורים?
אנונימית
שואל השאלה:
כי בטוח המערכת החיסונית שלי חלשה ממש אם יצא לי ככ הרבה הרפסים.
אנונימית