8 תשובות
המידה שצריך
באותה המידה שאני
שואל השאלה:
אני ממש מתלבטת..
אני ממש מתלבטת..
אנונימית
מאיפה את רוצה להזמין? ואיזה סוג של טייץ?
המידה שצריך, אבל תלוי מה יושב עלייך טוב, יכול להיות שמידה אחרת תשב עלייך יותר טוב כי זה טייץ, זה נמתח
שואל השאלה:
נייק,לגבי מאיפה,הטייץ הזה ספציפי מצאתי במידות שאני צריכה באתר המקורי של נייק
נייק,לגבי מאיפה,הטייץ הזה ספציפי מצאתי במידות שאני צריכה באתר המקורי של נייק
אנונימית
שואל השאלה:
אסוס,טרמינל,לא היה..
אסוס,טרמינל,לא היה..
אנונימית
באותה מידה לא לוקחת קטן כי זה יהיה צמוד מידי תלוי יש בנות שנוח להם לגדול יותר לא כזה כדי לא יהיה יפה.
באותו הנושא: