16 תשובות
אין משחק אבל אם התכוונת להפועל חיפה אז תיקו 0 בינתיים
שואל השאלה:
אוי כן
אנונימית
שואל השאלה:
חבר שלי שם ולא רציתי לחפור לו אז שאלתי פה בושות
אנונימית
שואל השאלה:
במשחק עכשיו
אנונימית
1/0 לביתר מפנדל
שואל השאלה:
לפחות בפנדלים הם טובים
אנונימית
את אוהדת בית''ר?
כי אני אוהד ביתר ונכנסתי למשחק ראיתי 1/0 הייתי בהלם כבר סוג של איבדנו תקווה בקבוצה
כן כמו שכתבו אפילו בפנדלים הם לא טובים
1/1
שואל השאלה:
וואלה כן אוהדת ביתר אבל מה יהיה
אנונימית
נקווה לטוב רק שלא נרד ליגה ושיסתדר עונה הבאה
שואל השאלה:
נראלי נרד
אנונימית
לדעתי לא ואני מתפלל שלא אבל נקווה לטוב
שואל השאלה:
כמה כמה
אנונימית
בטבלה?מכבי חיפה
1-0 לביתר