8 תשובות
למה לשנוא אותך? את מדהימה
להיות נחמדה זהו אם לא טוב להם יום טוב להםם
שואל השאלה:
זהו שאני לא.מישהי קראה לי פיק מי וכאלה למרות שאני לא כזאת בשיט.גרמתי לככ הרבה אנשים לשנוא אותי רק בגלל שאני לא יודעת מה לעשות עם עצמי וזה
אנונימית
למה שתחשבי ככה שלילי? את צריכה לספק אותם? את בחורה בפני עצמך, אם את חושבת בצורה אישית שיש דברי םשאת צריכה להשתפר, תשתפרי, אבל אל את עושה את זה בשביל לספק מישהו, את נמצאת בסביבה הלא נכונה, ויהיו אנשים אחאים שיהיה לך יותר טוב איתם, ויקבלו אותך כמו שאת
הדרך הכי טובה היא לכבד את עצמך לפני אחרים.

אנשים שרואים שמישהו מכבד את עצמו לפני אחרים גורם להם לכבד אותו.

שמישהו או מישהי פיק מי.

זה מראה שהיא/הוא לא מרגישים בנוח עם עצמם וצריכים צומי.

קשה לאנשים להתחבר לכאלה
תאהבי את עצמך ויחזירו לך אהבה.ואני בטוחה שאף אחד לא שונא אותך כמו שאת חושבת
אנונימית
שואל השאלה:
אבל זהו שאני אל פיק מי סתם קוראים לי ככה כי אל יודעים מה ההגדרה של זה
אנונימית
שמעי אני חושב שהשאלה שלך קצת מראה שאת כן פיק מי...

כי את שמה את עצמך כהבעיה.

זאת אומרת מכבדת את כולם לפני את עצמך ומניחה שאם כולם שונאים אותך זה בגללך.

תתחילי לכבד את עצמך להגיד לא לאנשים ואת תראי שיפור.

יכול להיות שבלי לשים לב קשה לך להגיד לא לאנשים ואת צריכה צומת לב

הרבה אנשים לא אוהבים אותי וזה הבעיה שלהם אני לא צריך לרצות אנשים אחרים וגם את לא צריכה