8 תשובות
עוד לא חליתי
עדיף מאוחר מלעולם לא
אנונימי
קורה לטובים ביותר
שואל השאלה:
^^^ את מחוסנת?
אנונימי
עדיין לא חליתי
אני עכשיו ביום השישי לקורונה ואני מחוסנת פעמיים וזאת הפעם הראשונה שאני חולה.
הצתה מאוחרת :)
^^^^אני מחוסנת פעמיים