3 תשובות
אם מה שאת מרגישה זה דיספוריה *מגדרית* רוב הסיכויים שאת לא סיסגנדרית.
אולי את לא אוהבת את איך שאת נראית אבל לא נראלי שזה קשור לדיספוריה מגדרית
אנונימי
יכול להיות שמה שאת מרגישה זה לא דיספוריה מגדרית, אלא דיסמורפיה. תנסי לקרוא עוד על המושג הזה ולראות אם הוא מדבר אלייך
באותו הנושא: