71 תשובות
אז תקווה שתהיה מישהי שתאהב את עצמך כמו שאתה, אם לא אוהבים אותך כמו שאתה, הן לא שוות את זה
שואל השאלה:
מה לעשות שזה לא נכון, כשבחור הוא 2/10 אף אחת לא יורקת לכיוונו אפילו
אנונימי
בסוף תמצא מישהי שלא תפסול אותך בגלל משהו ככ שטחי
אבל לבנתיים תעבוד על כריזמה וביטחון עצמי!!! ואולי גם תנסה למצוא מה מחמיא לך יותר\פחות
מה רע במראה החיצוני שלך? אולי אתה יכול לשפר אותו או משהו כזה- או למצוא מישהי שאשכרה אכפת לה מהאישיות שלך
כמובן שזאת רק הצעה אבל עכשיו גמרתי לקרוא "series of unfortunate events" אז האמינה שלי בבני אדם שועפת לאפס
אין משהו רע בלעשות ניתוחים
להיות עצמך זה הכי חרטא שיש
תראה חתיך זה קודם כל
^נלה גיבורת הנילוס צודקת!
שותף בכיר- אני לא חושבת, אם אתה נראה טוב אבל יש לך חרא אישיות למה שמישהי תרצה להיות איתך?
רגע.
אתה אוהב את איך שאתה נראה?
לא אוהב?!
קום תשנה. לא בשביל בנות... אלה בשביל עצמך... כדי שאתה תרגיש טוב עם עצמך(ככה, גם כשבנות ידחו אותך, אתה תדע מי אתה ומה אתה שווה ואתה אוהב את עצמך.. זה לא ככ יפגע בך... עצם הדחיה שלהן)..

אם אתה כבר אוהב את החיצוניות שלך...
תירק על דעות של אחרים...
זה הפסד שלהם.


אם אתה רוצה לדבר בפרטי... לפרט יותר.. לפרוק...
תרגיש חופשי לפנות בפרטי... אני יותר מאשמח לשמוע אותך❤
כן יאללה תפסיקו עם הבולשיט
מה רע בלעשות הליכים מלאכותיים כל עוד זה בגבולות הטעם הטוב

תתבגרו כבר
אין לי דרך לעזור, אני לא יודעת איך אתה נראה אין לי את היכולת להגיד לך מב אני כן אוהבת בך ומה אני חושבת שאתה יכול להשקיע עוד יותר בעצמך.
אם יש לך פצעונים ודברים כאלה שבנות לא בדר"כ אוהבות במראה חיצוני של גבר , ממליצה לטפל בזה בעזרת טיפול.
ובכל מקרה, מקסימום תעבור לבנים מה קרה,
הם לא מספיק טובים?
מי שמעלי מסכימה אחושרמןטה
לול לא משהו רע כל עוד זה בגלל משהו שהוא רוצה לשנות ומשהו שהוא לא אוהב ולא בגלל שהוא רוצה להשיג יותר בנות
ומתי ראית מישהו אומר שזה רע?
^ russi@n girl
וואו.
שואל השאלה:
אי אפשר לשנות מבני פנים
אנונימי
^^^אתם, החברה תמיד מנפחת את זה. עשיתם מזה דבר רע ובעיניי אם לא אוהבים משהו ויש אפשרות לתקן אז למה לא??
^מהזאתאומרת מבפנים
אה רגע
יואו למה יש פה קטינים
יש אנשים שטחיים ויש לחלק אנשים העדפות
חפש את הדבר הנכון
אנונימי
מי עשה מזה דבר רע לעזאזל מה-
אם הוא רוצה שיהנה לו ואני תומכת בזה ב100%
אבל אם *הוא* רוצה ולא כי הוא רוצה להשיג קצת פ!סי
מבנה אנטומי של פנים אפשר לעצב בטוב טעם. למי שחושב שניתוחים והזרקות זה פשע, מוזמן להסתכל על קיילי ג'נר לפני ואחרי.
יופי זה לא הכל בחיים אבל זה כן תופס חלק נכבד, אין בעיה בלטפח את עצמנו ולתקן מה שלא אוהבים.
כמובן חשוב לאהוב את עצמנו כדי לא להתמכר לזה אבל שורה תחתונה אין בעיה עם הליכים קוסמטיים-פלסטיים.
לשיקולך.
שואל השאלה:
מבנה פנים
אנונימי
אז את פשוט לא מקשיבה לי?
די את פשוט דוחפת דברים שאף אחד לא סתר אותם
אני חושבת שמישהי שבאמת תרצה אותך תאהב גם את המראה שלך
אבל זה אפילו לא בנושא את פשוט אומרת דברים לא קשורים
זה כן בנושא. הרחקתי קצת לכת כי אני כבר צופה את התגובות שיהיו פה כמו למשל "תאהב את עצמך כמו שאתה ואל תעשה ניתוחים זה פלסטיק זה מלאכותי וזה זיוף"
זה לא קשור למראה שלך, נפל על בנות חרא
תקשיב אחי האופציה היחידה שלך זה פשוט לנסות להשקיע כמה שיותר במראה החיצוני כרגע תשקיע בנעליים יפות מכנס יפה חולצה יפה וכולי תספורת יפה זה ממש ממש משפיע על המראה אחי אתה לא מבין עד כמה.

גבר מכוער יכול להגיע מ2 עד ל8 בצורה הבאה: לדאוג למראה החיצוני מעלה כבר ב2 נקודות.
עבודה מכובדת מעלה ב1.
וכסף מעלה ב3 וככה הגעת ל8 מתוך 10.

ואל תשלה את עצמך שאתה לא יכול להיות כזה כול עוד אתה תשקיע אתה תראה שאתה תוכל למצוא גם עבודה מכובדת וגם להיות עם כסף.

כסף אצל גבר מקפיץ אותו ברמה מפגרת שזה עצוב אבל זה מה יש עם הבנות של היום.
והיום ב90 אחוז מהמקרים יופי זה הכול בחיים שתבין כמה זה עצוב אבל נכון מה לעשות
שואל השאלה:
עזבי אותי משטויות כאלה
אנונימי
תקווה שתגיע האחת
לא דיברתי אלייך שחררי אמרתי בכלליות
גבר יכול להיות מושך גם אם התווי פנים שלו לא יפים, יש גם משמעות לאווירה שאתה מביא איתך, ואם להגיד את האמת מישהו מנותח פלסטית לדעתי זה טרן אוף יותר גדול מאשר מישהו שלא נראה טוב..
דבר נוסף ואני ריאלית לחלוטין, מה שכתבו כאן מעלי על מראה וכסף מאוד לא נכון אני יכולה להגיד את זה בתור בת.. כן נחמד שמישהו יפה ועשיר אבל זה מאוד לא קריטי כשיש לי קראש על מישהו.. בכלל לא..
בן אדם יכול להיות מכוער ועדין ימשכו אליו , תשדר בטחון אולי תשנה משהו קטן במראה ותראה איך הכל ישתנה כולנו באותה סירה
אנונימית
כן בדיוק אם יש לי קראש על מישהו זה בעיקר על איך שאני רואה שהוא מתנהג ולא בודקת אם יש לו כסף או לא...
להבין שלא כולן ירצו אותך או יאהבו את איך שאתה נראה
ולהבין שבסוף אתה תמצא מישהי שתאהב והיא גם תאהב את המראה שלך

מעבר לזה אין לך מה לעשות, אל תנתח את עצמך בשביל נשים, אם אתה עושה את זה תעשה את זה נטו בשבילך
שמע אני אגיד את זה ככה
מי שמתחיל עם ניתוחים בחיים לא יהיה שלם עם עצמו, גם עם הניתוחים.

וחוץ מזה אני מכירה כל כך הרבה בנים שנראים *זוועה* שהולך להם עם בנות
למה? הם משדרים ביטחון עצמי
לא מגעילים ושוביניסטים, פשוט ביטחון עצמי והם מראים ששום דבר לא מזיז להם
אנונימית
היי יש מצב אתה כותב לי הודעה בפרטי?
אז הן בנות חר* שלא יודעות על מה הן מדברות כי הדבר האמיתי באדם הוא האישיות זהו נקודה.
בת שלא רואה את זה זה סימן שאתה לא צריך אותה ואלוקים מזהיר אותך מראש תמשיך לחפש עד שתמצא באמת
בהצלחה
אנונימית
זה למה לא מכירים באינטרנט... תכיר במציאות
ואז לא תיפגע ככה
אני הייתי מנסה להשקיע במה שאני יכול- אחוז שומן ושריר. חוץ מזה כמובן שיער ובגדים. לגבי פנים- לדעתי לא שווה לנתח בשביל זה.
מקווה שתמצא את האחת!
תשפר את המראה
תיספורת טיפוח להתאמן וזה
אנונימית
קח את כל העצבים והבאסה ולך שבור תמכון הן עוד יבואו לבד
וואו פשיט אל תנתח אם הן באמת היו מרגישות משהו אלייך לא היה אכפת להן המראה
תראה, זה לא רק בחורות, זה לא נכון לומר.
ואני לא אשקר, זה גם לא נכון לומר שברגע שמישהי תאהב את האישיות שלך היא בהכרח תאהב גם את המראה שלך - לפחות ממש לא ישר.

אתה לא יכול להאשים אותן אם הן לא נמשכות אלייך, משיכה היא עניין לא פחות חשוב ודומיננטי בזוגיות, כמובן אחרי הכימיה ביניכם. אתה לא חייב להיות בראד פיט - לא שאני רומזת שאתה יכול, או בכלל צריך - אלא רק ביטחון עצמי ואהבה עצמית, לאהוב את עצמך יותר או לפחות להראות את זה לסביבה. אתה יכול לשנות דבר כזה או אחר במראה החיצוני שלך כמו תסרוקת או לבוש וכדומה.
וברור שאתה ממש לא חייב לשנות משהו בעצמך על מנת שימשכו אלייך יותר, זה אך ורק עצה ולא מעבר.

בכל מקרה, נסה להתחבר למישהי נכונה, למישהי שתימשך אלייך מעבר לרק האופי שלך אלא גם בחיצוניות. ויש מצב שזה בכלל לא איך שאתה נראה ויותר איך אתה משקף את איך שאתה מרגיש כלפי עצמך לבחוץ או האופי שלך עצמו.
I:
אחשלי ראיתי מכוערים פיצוצים עם בנות שוות רצח , לא קשור
כמובן שיש משיכה , אבל שוב ברגע שבחורה מתאהבת בך *באמת* אתה תהיה בשבילה יותר מבראד פיט...
תעבוד על הביטחון שלך , מדברים קטנים כמו להגיד לעצמך במראה איזה גבר אתה , תתחיל לאהוב את עצמך וככה בנות יאהבו אותך גם ...
תשקיע באיך שאתה נראה לא בקטע אובססיבי עכשיו אבל כן לאראות טוב עוזר בחיים חד משמעית
קודם כל לפני הכל תשאל את עצמך אם אתה אוהב את עצמך או לא
אם כן אז אל תשנה את עצמך לאף אחד!!
אתה נופל הבנות שמה שחשוב להן זה היופי
(אגב אין לי אם זה בעיה כן הכל טוב ויפה , מה שהכי מפריע לי ומעצבן אותי שאם הבחור טוב מבית טוב והוא לא נראה משהו אז יש כאלה שישפטו אותו על פי המראה ולא על האופי)
אני אישית לפני הכל רואה את האישיות של אותו בנאדם ,לא אכפת לי איך הבנאדם נראה העיקר האישיות שלו...
תראה... מבחינת מראה אין יותר מידי מה לעשות חוץ מעניין של טיפוח ודברים כאלה, להסתפר, להתלבש יפה, לשים בושם.... אני גם לא בטוחה במראה שלי והשנה שיניתי אותו בקטע של להתאפר, להתלבש יותר יפה... זה גם יגרום לך להרגיש טוב יותר
לחכות לאחת
שואל השאלה:
ניתוחים יש גם
אנונימי
ניתוחים
גלואפ
גלואפ
אנונימי
תקשיב אם הם שופטות על מראה כנראה לא הכרת את האחת וחוץ מזה אני בטוחה שזה לא נכון ואתה סתם מוריד מעצמך בנות שמדברות ככה כנראה לא טובות גם ככה
מי ששופטת על מראה ועוד מפעם ראשונה היא כבר לא בשבילך ..
אתה רוצה שינוי ? תעשה אותו מה הבעיה ?
אבל לפני זה אתה צריך להבין שבאמת עוד לא מצאת את האחת ויש מלא שלא מסתכלות על החיצוניות . ולמה לא לנסות לשנות ? לסדר את השיער בצורה אחרת , להתלבש אחרת מהרגיל , אם צריך להרזות או להתחיל לאכול יותר בריא , לסדר קצת את הזיפים או אפילו לגדל לזקן (כל אחד ואיך שמתאים לו) אבל בכל זאת שווה לך לנסות .
בסופו של דבר האישיות היא קובעת. אבל אם ככה הלך לך בכל המקרים אולי כדאי שכן יהיה לך תמונות באינסטגרם נגיד או שתצא עם בנות שאתה מכיר מפנים לפנים (בקיצור שידעו איל אתה נראה ושאתה תדע איל הן נראות לפני שקובעים לדייט )
לי היה פעם קראש על מישהו שהאישיות שלו היתה מושלמת אבל הוא לא היה נראה טוב בחיצוניות שלו, כשסיפרתי לחברות שלי שהוא הקראש שלי הם ניסו לשכנע אותי שלא שווה לי והוא לא נראה טוב ויש יותר יפים ממנו אבל לא היה משנה הוא היה פשוט בן אדם מדהים.
(לא יצא מזה כלום כי גיליתי שהוא נמשך לגברים אז זה לא בדיוק אפשרי)
אז שתדע שכל מי שפוסלת אותך בגלל איך שאתה נראה היא בן אדם שיטחי מידי ולא מחפשת קשר רציני (אם אתה אומר שהיתה כמייה לפני) ואתה פשוט צריך לחכות לאחת (זה נשמע כל כך קיטשי)
היי, תקשיב, יופי זה לא הכל בחיים, מניסיון אישי אני מכירה המון אנשים שנראים טובים ואז אני מכירה את האופי שלהם וכל פעם שאני רואה אותם אני רוצה להקיא, אבל באמת, זה מגעיל אותי אנשים עם אופי רע, אז מבחינתך שיהיה גם האנשים האלו שאכפת להם רק מיופי חיצוני גם תחשוב עליהם שזה מגעיל. כי זה מגעיל. אני אישית מתחברת לבן אדם לפי הוויבים שלו, ואיך האופי שלו, ולא איך הוא נראה, אני בטוחה שיש עוד כאלה הרבה, בזמן הזה, במקום לחיות נגד המרוץ ולחפש בנות, תלך, תלמוד, תשקיע בעצמך, בין אם זה להיות מטופח, בין אם זה ללמוד ובסופו של דבר להגיע לעבודה שהיא טובה, שיהיה לך משהו איתך- משהו אמיתי שגם בנות אוהבות, תאמין לי שיופי זה לא מה שמשנה, מה שמשנה זה אתה האמיתי, ואני בטוחה שאתה מהמם מבפנים ומישהי אמיתית תמצא אותך ותבין את זה, אני מבטיחה לך שזה יהיה שווה לבסוף
טיפוח ואהבה עצמית זה הדיבור
שלא ירד לך הביטחון בגלל זה
תבוא לך האחת שמבחינתה אתה תיהיה הבן אדם הכי מושלם עלי האדמות
זה משהו שאתה יכול לשנות ?
כמו לבוש או פיצעונים או לרזות אנאערף
אם זה משהו שצריך לעשות ניתוחים בשביל זה
אז לדעתי , שמי שתאהב אותך תאהב גם את האישיות וגם את המראה
ואם זה משהו שאתה יכול לשנות אז תשנה
גם אם זה קשה ....תשתדל
בהצלחה אח יקר
אם מישהי פוסלת אותך על איך שאתה נראה
אז היא גנובה רצינית
בסופו של דבר אישיות זה מעל הכל
בטוח יש לך אפשרויות, קודם כל אתה יכול להתאמן, אולי לטפח את העור, לשנות קצת את התספורת, להתלבש טוב, אני בטוח שאתה יכול לעלות לפחות ל5 ככה, חוץ מזה אם יש לך כסף אוטומטית אתה עולה לאיזה 9
שומע אחשלי ברוך הבא למועדון ואם הן כאלה וואלה כנראה לא כדאי לצאת איתן
יודע מה, כנראה שהבעיה בך. אם אתה בוחר בנות שיבחרו לפי המראה אז נדפקת. כי יש מיליון שלא, אני הייתי דלוקה על מכוער במשך חודשים.
זה לא משנה כל כך הרבה, עדיף אישיות.
אומרת ברצינות יש דבר כזה שמי שבאמת מתאימה לך תרצה אותך גם אם אתה נראה כמו איזה לא יודעת מה היא תאהב אותך למרות הכל:)
תנסה להוריד את הרף
תאמין לי שגם אם תהיה יפה יהיה לך קשה למצוא זוגיות.
אני אחת שנראית טוב ולא רק זה - אני גם בחורה טובה (סליחה על האי צניעות, זה באמת לפי מה שאחרים אומרים עלי)
בכל אופן- מאוד קשה לי למצוא זוגיות.מאוד.

לא הכל זה יופי. לפעמים זה תלוי בדברים אחרים.. זה מבאס אבל אין מה לעשות חוץ מלחכות לרגע שזה כן יקרה.
-
עריכה: כמו שכתבתי למעלה..אני בחורה שנראית טוב , (לא בר רפאלי אבל נראית טוב) ובתיכון התאהבתי בילד חנון מכוער ושמן בקושי היו לו חברים.
אבל ממש ממש ממש אהבתי את האופי שלו וחברות שלי ניסו להוריד אותי מזה אבל באמת ממש חיבבתי אותו . בכל אופן בסוף יב יצאנו , התנשקנו .
הקשר אומנם לא החזיק הרבה אבל הבנת את הקאץ'..

באמת לא הכל זה יופי. תהיה בחור טוב , בבקשה אל תשתנה כי ממש קשה למצוא גבר טוב היום.
אם אתה לא אוהב את איך שאתה נראה ויש לך אפשרות לשנות את זה אז תשנה את זה
לא בשביל שבנות ירצו אותך, בשביל ההרגשה הטובה שלך עם עצמך
ואני בטוחה שעם או בלי אתה תמצא מישהי שתאהב אותך אם אתה בן אדם טוב אין סיבה שלא
יש אנשים שאכפת להם יותר ממראה חיצוני ויש אנשים גם שפחות אכפת להם
לכל אלה שאומרים שמשנה רק אישיות זה לא נכון כי צריך אפילו טיפה של משיכה ואם אתה לא אוהב את עצמך בגללך ולא בגללן תשנה אבל אם אתה אוהב את עצמך והן לא אל תשנה
ניתוחים אחי