8 תשובות
שואל השאלה:
תודהה
אנונימית
שמים באמצע אהובה מזל טוב תקבלי את זה באהבה ושמחה
מאחורה, בשעה טובה!
מאחורה
מזל טוב (:
בפד יש לך חצים קטנים כאלה , תשימי את הפד כשהחצים מצביעים ללמטה
מאחורה ומזל טובב
מאחורהה
אנונימית