13 תשובות
שואל השאלה:
לטינדר אני לא יכול להרשם כי צריך תמונה
וגם החיוב באשראי יראו אותו
ויתפסו אותי
אני לא רוצה לאבד את כל מה שיש לי
הורים חברה- שם
לטינדר אני לא יכול להרשם כי צריך תמונה
וגם החיוב באשראי יראו אותו
ויתפסו אותי
אני לא רוצה לאבד את כל מה שיש לי
הורים חברה- שם
אנונימי
אתה מוצא אחת שמכבדת את זה.
זה אומנם יהיה קצת מסובך, אבל אם היא לא מכבדת את זה היא לא האחת.
בהצלחה :)
זה אומנם יהיה קצת מסובך, אבל אם היא לא מכבדת את זה היא לא האחת.
בהצלחה :)
^^או, אולי אפשר לחפש באתרים שיש בהם יותר נשים חרדיות
שואל השאלה:
לא מכיר
איפו אני יכול לחפש?
אני לא יכול בתשלום כי יראו את החיוב
לא מכיר
איפו אני יכול לחפש?
אני לא יכול בתשלום כי יראו את החיוב
אנונימי
שואל השאלה:
לא שחסר לי כסף אני עושה כמה עשרות אלפים בחודש
פשוט אין מצב שהמשפחה יראו חיוב בשם טינדר
לא שחסר לי כסף אני עושה כמה עשרות אלפים בחודש
פשוט אין מצב שהמשפחה יראו חיוב בשם טינדר
אנונימי
אתה רוצה שנעזור לך להמשיך להיות אנוס? חפש לך אנוסה כמותך בסביבה שלך. אולי דרך צ'ט כמו צ'ט קש. לא רואה דרך אחרת.
עשרות אלפים בחודש? איך?
שואל השאלה:
פחות
יותר סיפור אהבה רומנטי
כשמתחתנים
זה יורד
פחות
יותר סיפור אהבה רומנטי
כשמתחתנים
זה יורד
אנונימי
שואל השאלה:
כן בעבודה קלה אני סוגר עשרות אלפים בחודש
כן בעבודה קלה אני סוגר עשרות אלפים בחודש
אנונימי
שואל השאלה:
המטרה שלי זה לא לצאת בשאלה וכן להיות בקשר עם בחורה
שלא תיסר אותי על ההלכה
המטרה שלי זה לא לצאת בשאלה וכן להיות בקשר עם בחורה
שלא תיסר אותי על ההלכה
אנונימי
שואל השאלה:
נכון
נכון
אנונימי
אתה בן 24
תצא לשידוכים אם אתה רוצה
זה אחלה גיל לקשר ואחרי חתונה הרומנטיקה לא יורדת אם יודעים לשמר אותה כמה שצריך
יש לזה סדנאות גם שהמרצים דתיים וגם הרב זמיר כהן מלמד על זה
אתה לא צריך תמונה אני לא חושבת שהשדכן יכריח אותך לשים תמונה אז פשוט תיפגש עד שתמצא מישהי שמוצאת חן בעינייך באמת ואתה בעינייה
תצא לשידוכים אם אתה רוצה
זה אחלה גיל לקשר ואחרי חתונה הרומנטיקה לא יורדת אם יודעים לשמר אותה כמה שצריך
יש לזה סדנאות גם שהמרצים דתיים וגם הרב זמיר כהן מלמד על זה
אתה לא צריך תמונה אני לא חושבת שהשדכן יכריח אותך לשים תמונה אז פשוט תיפגש עד שתמצא מישהי שמוצאת חן בעינייך באמת ואתה בעינייה
שידוך? תסביר להורים שלך שאתה מתכוון להתחתן ולהיות עם בחורה חרידית כמוך אבל עם ראש יותר פתוח לא יודעת איך כל כך להגדיר לך את זה, ואז יחפשו לך פחות או יותר את הכיוון
באותו הנושא: