2 תשובות
אין לכם שום סיבה לדאוג, אתם לא אמורים להתכונן או משהו זה באמת כולה מבחן, השלב הראשון הוא מבחן והשני ראיון, שאת.ה פשוט מדבר.ת על עצמך וישאלו אותך שם שאלות שינחו אותך... החלק השלישי תהיה לך איזו עבודה קצרה של עמוד שניים שלושה לכתוב ולהגיש להם ויש לך איזה חודש לכתוב אותה אז הכל סבבה
אה בחלק השני זה בהתחלה אתה מקבל מאמר קצר וצריך לקרוא אותו 10 דק ואז להציג אותו בקצרה, זה מלחיץ כן אבל הם לא באמת עד כדי כך נותנים לזה חשיבות, ואז ראיון
באותו הנושא: