12 תשובות
אהה אוקיי לא ידעתי את זה
אל תלמדי דרך אפליקציה. תכניסי יותר ויותר אנגלית לחיים שלך. דרך סרטים, סרטונים וספרים.
תנסי להינות מהתהליך ותצרכי תוכן שאת מתעניינת בו.
גוגל כלאסרום
שואל השאלה:
אני יודעת פשוט רציתי משהו בנוסף
אנונימית
אני למדתי אנגלית כל החיים שלי ראיתי סרטים באנגלית ושמעתי שירים באנגלית
שואל השאלה:
אני יודעת אנגלית זה לא שאני לא יודעת בכלל אני יודעת לנהל שיחות והכל אבל רציתי פשוט ללמוד יותר טוב
אנונימית
באיזה מובן?
כתיבה? הבנה? קריאה? דיבור? דקדוק?
תלוי ממה את רוצה להיות טובה יותר
שואל השאלה:
בדקתי אבל אין שם עברית
אנונימית
שואל השאלה:
אני רוצה ללמוד בעיקר דיקדוק ודיבור ואני קוראת ספרים
אנונימית
^דאולינגו לא מלמד אנגלית
הוא מלמד אבל לא מעברית
דואלינגו
קריאת ספרים.



..







...




....



הטריק הכי עתיק ב"ספר".