12 תשובות
כי את רוצה את התשומת לב של הבן זוג.. זה נובע מזה לא?
אנונימי
שואל השאלה:
כנראה.. אהי לא יודעת
אנונימית
תשומת לב , חוסר ביטחון
הגיוני , שימי לב שזה לא טו מאץ לפעמים זה מציק קצת
);)
שואל השאלה:
אני יכולה להגיע לקיצון
כאילו עמדתי להתפוצץ וכשאני בקשר עם מישהו אני מרגישה בנוח לנתפוץ עליו עם כל הבכי והרגשות שלי
אנונימית
כי את מכורה לתשומת לב, זה בסדר כל הבנות ככה את לא חריגה
אנונימי
שואל השאלה:
אוף אבל אני יכולה להגיע לממש קיצון
ואני כן רוצה מערכ יחסים אבל אני לא מצליחה להיות שפויה
אנונימית
זה לא אשמתו שאת לא יציבה נפשית, תטפלי בעצמך הוא לא צריך לסבול.
אני החלטתי שאני מתרחק בזמן הקרוב מבחרות בגלל התנהגות דומה לזאת שאת מתארת.
תאריכי אותו כל עוד הוא מוכן להמשיך לסבול את המשחקים שלך
אנונימי
שואל השאלה:
^ מה יש לך
אנונימית
שואל השאלה:
החיים לא האשמתי אף אחד ולא הכרחי מישהו להישאר
מישהו מוכן להיות איתי גם עם הפאקים שיהיה מי שלא לא
זה לא מה נשלט
אנונימית
שואל השאלה:
מוכן לסבול עוד אחד
אנונימית
אוי את צומי ומלא שונאים את זה בעיקר בנות (לי ספציפית אין בעיה מכיר הרבה כמוך)
כשאת לא בקשר את יציבה?
דרמה קווין, ממליץ לך להפסיק