6 תשובות
את לא צריכה להתעסק בזה, המורה שלך יראה לך הכול. וזה רק 20 25 דקות הטסט.
ותמיד יכולה לשאול את הטסטר אם מפריע לך משהו בשמשה
שואל השאלה:
חוץ מהעניין של מגבים אני צריכה לדעת על המפשיר אדים? עדיף לשאול בשיעור לפניי איך משתמשים נכון?
אנונימית
איך היה
לנסוע לאט ובלי לדפוק ברקסים חזקים ופתאומיים. להוריד לאט לאט את הבלם.
ליסוע לאטט. לא לפחד.
זנ דווקא טוב בשבילך, לא יהיו הרבה הולכי רגל, ותוכלי ליסוע לאט ממש, זה יעזור לך לנסיעה
ברור תשאלי את המורה איך עושים מגבים ואדים, את רוצה להראות לטסטר שאת מתמצאת ואת יכולה לנהוג לבד (לא אומר שהוא יפסול אם לא תדעי, אבל עדיף להיות על הצד הבקיא)
אנונימית