16 תשובות
תתקשרי לטכנאי מחשבים
קודם כל, לסגור את הwifi, להריץ שוב פעם windows defender, שימחוק גם את מה שצריך, להחליף סיסמאות להכל, אם זה עדיין ממשיך אז לסגור את האינטרנט ולפרמט.
אין צורך באנטי וירוס, windows defender הוא נהדר.
שואל השאלה:
אני מפעילה את הווידוס דפנדר וזה לא נותן להפעיל.
עדיף לך להיתקשר לטכנאי שבאמת מבין בכל הדברים האלה שלא תעשי יותר נזק בטעות
just._.me
מה זה רושם?
שואל השאלה:
זה פשוט לא נותן להפעיל. אני לוחצת על הפעלה וזה פשוט מנתק כל פעם
תנתקי את המחשב מאינטרנט לחלוטין, תעשי restart ותנסי, אם לא מצליח תעשי פירמוט.
אנטי וירוס לא יעזור במקרים כאלה מנסיון פרמוט וזהו
ולא להוריד exe בחיים לא משנה מאיפה
שואל השאלה:
^ למה
שואל השאלה:
כאילו יש איזה חלון שנפתח עם exe ואני לא לוחצת על כלום אני מוחקת את החלון.

לגבי הוירוסים עשיתי סריקה ומחקתי אותם.
אבל יש איזה שני דברים שהורדתי במחשב שעושים לי את החלון exe ואני לא יכולה למחוק כי "אין לי הרשאה" . משם באו הבעיות אני בטוחה במליון אחוז. איך אני מוחקת את זה
exe זה קובץ שמורץ על ידי קוד ומי ששולח לך את הקובץ הזה משתיל קוד משלו כנראה סקריפט של קילוגר או משהו וככה כנראה לקחו לך את הפרטים.
אבל exe מחברות מוכרות אין בעיה
יש לך דברים חשובים במחשב?
מאוד קשה לזהות מאיפה זה בא כי קבצים כאלה הם מתוחכמים הם מסתווים לך במחשב טוב טוב תפרמטי את המחשב
שואל השאלה:
מצאתי אבל איך מוחקים את החרא הזה זה מביא בעיות
שואל השאלה:
זה כותב שאין הרשאה,
מה זה לפרמט