2 תשובות
שואל השאלה:
כן אבל אכלתי מלא...
קודם כל זה בסדר לאכול מדי פעם שוקולד!
אבל אם כואבת לך הבטן תשתי תה עם לימון,
תה עם חלב או תה עם דבש ותנוחי
באותו הנושא: